PROMOSI MESIN TERAPI BESERTA FREEGIFT MENARIK!!!

KONSEP PENGAMBILAN (JABBAR Hbs_2) SEBAGAI SUPLIMEN "MAKANAN TAMBAHAN"

Suplimen (Hbs_2) adalah khusus untuk penjagaan hati sebelum terjadinya keradangan / jangkitan virus. Suplimen ini berkonsepkan "pemakanan tambahan untuk menguatkan organ hati serta penjagaan hati ". Ia selamat untuk dimakan dan tidak mempunyai kesan sampingan yang boleh memudaratkan kesihatan seseorang individu. Kecuali, bagi pesakit yang telah sembuh daripada penyakit hati, contohnya sembuh daripada permasalahan hati berlemak @ hepatitis, mereka boleh mengamalkan produk ini sebagai suplimen untuk menjaga kesihatan hati mereka.

RM180 (RM510)
6 BOTOL (satu botol 60 capsul)

Jabbar Hbs_2 merupakan kesinambungan produk Hidayah HB Plus (Tonik Hati). Ia digunakan khusus sebagai suplimen untuk penjagaan organ hati bagi mereka yang belum terdedah kepada penyakit yangb berkaitan dengan hati.


Hbs_2 tidak efektif sekiranya seseorang individu itu telah terdedah kepada keradangan hati / hepatitis. Sekiranya seseorang telah terdedah kepada jangkitan hepatitis, mereka perlu mengambil TONIK HATI sebagai pengubatan dan rawatan untuk penyakit hati seperti Hati BErlemak dan Hepatitis Virus seperti virus hepatitia A, B, C, E dan sebagainya.

Dapatkan segera untuk melindungi hati anda daripada kerosakan.

Pesanan: Cik Anne Konsultan Pusat PErubatan Herba Aljabbar 013-6002842

KLIK UNTUK TEMPAHAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...