PROMOSI MESIN TERAPI BESERTA FREEGIFT MENARIK!!!

Air Beralkali Rawat Penyakit

Semua hidupan di dunia ini memerlukan air, termasuk manusia yang perlukan air untuk kestabilan sistem tubuh badan.


Tanpa makanan, manusia boleh hidup sehingga tujuh hari tetapi tanpa air, manusia hanya mampu bertahan selama tiga hari dan akan mati kerana kekurangan air.

Namun sejauh manakah air yang kita minum ini bersih? Kajian mendapati air yang tidak selamat diminum boleh mengundang pelbagai penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, sakit jantung, migrain, kanser, sakit kulit, ketumbuhan dan banyak lagi.

Kaedah yang terbaik dan murah pada masa sekarang ialah penggunaan air berasaskan teknologi nano bagi menghasilkan tahap air beralkali yang bersih dan selamat.

Antara syarikat yang berusaha ke arah ini ialah Al-Jabbar Healthcare melalui penapisan air Water Pro. Sistem ini menghasilkan pH 7.9 yang hampir dengan air zamzam.

Sistem penapis Water Pro adalah gabungan penulenan dan pengaktifan paling sempurna. Sistem ini membekalkan 100 peratus air yang bertapis dan ditulenkan mengikut piawaian antarabangsa. Dengan ini ia membolehkan anda menulenkan tubuh seterusnya menikmati air yang diaktifkan dan baik untuk kesihatan.

Sistem 6 penapis yang menggunakan teknologi Jepun dan Korea berupaya menyahkan toksin, kotoran dan pelbagai bahan cemar kimia seterusnya menjana ‘Air Hidup’.

Molekul air diubah suai untuk memudahkan badan menyerap sekali gus membuang toksin, kekotoran dan memperbaiki peredaran darah. Faedah yang dapat diperoleh dari penapis air yang baik seperti Water Pro Energy Life ini, bukan saja memberi kita air yang bersih, segar dengan menyahkan bahan cemar kimia yang tidak kelihatan pada mata kasar, malah ia juga menghasilkan air yang mempunyai aura dengan tenaga ‘bio-electromagnetic field’ yang tinggi untuk kesihatan optimum.



Pelanggan juga berpeluang mencuba sendiri secara percuma produk Al-Jabbar dengan berkunjung ke Pusat Kesihatan Al-Jabbar Healthcare terletak di No 194, Jalan Merdeka, Taman Melaka Raya, 75000 Melaka Anda juga boleh menghubungi CIK NOR'AIN BTE MOHAMAD di talian 013-6002842.



KLIK UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...