PROMOSI MESIN TERAPI BESERTA FREEGIFT MENARIK!!!

Tonik Hati Aljabbar (Hidayah HB PLus untuk Penyakit Hati dan Hepatitis 2017 -2018

Jabbar Hidayah HB atau lebih dikenali umum sebagai TONIK HATI merupakan sejenis ubatan herba tradisional yang telahpun digunakan sejak bertahun lama sebagai perawatan bagi penyakit yang berkaitan dengan hati. Dengan kelengkapan dan teknologi moden, ubatan herba kini mudah didapati di pasaran dan setanding dengan ubatan moden.

HARGA: RM891


Fungsi Tonik Hati.
  • Melemah dan membasmi virus yang menjadi punca utama penyakit hepatitis.
    Menguatkan sistem imunisasi badan, membekalkan antibodi dan membantu menghasilkan antibodi
  • Menguat dan memperbaiki fungsi organ hati dan membaiki kerosakan sel-sel hati.
  • Menghilangkan dan mengurangkan gejala akut dan gejala kronik pesakit hepatitis
  • Menyuburkan pertumbuhan sel-sel hati yang baru mengikut susunan yang teratur dan lengkap
  • Mencuci darah daripada pelbagai bahan kimia, toksik, dan bahan-bahan berat yang lain
  • Membantu menghilangkan dan menyembuhkan gejala hepatitis/ radang hati
  • Merawat dan menyembuhkan hepatitis
PERINGKAT PENYEMBUHAN
Hasil kajian yang mendalam beserta dengan rekod-rekod pesakit yang lepas, proses penyembuhan mengambil masa sekurang-kurangnya 100 hari. Namun ada pesakit yang sembuh sebelum mencapai 100 hari dan ada sesetengah kes pesakit akan sembuh pada hari yang ke-120 dan sebagainya.

Peringkat Domain (Bulan Pertama Pengambilan Ubat)
Tonik Hati Jabbar memasuki aliran darah, ubat ini akan bekerja untuk membaiki dan membina hati pesakit yang telah rosak ( hati membengkak ) akibat daripada pertumbuhan sel yang tidak teratur disebabkan hati yang telah diserang virus. Pada ketika ini pesakit kemungkinan akan merasa sedikit simpton sampingan seperti mengantuk.

Di dalam prinsip rawatan Jabbar Hidayah HB Plus, peringkat ini dikenali sebagai peringkat domain. Di mana tahap domain adalah tahap permulaan rawatan untuk penyembuhan hepatitis. Pada peringkat ini, ubat ini akan "mengacau" kedudukan virus di luar hati, di bawah hati atau di dalam sel-sel hati. Virus ini akan bertebaran dan memasuki aliran darah.

Peringkat Natural (Bulan Ke-2 Pengambilan Ubat)
Pada peringkat seterusnya, ubat mula membasmi sebahagian besar virus. Hati bebas daripada virus dan mula subur membiak. Ubat ini telah memperbetulkan kembali susunan sel-sel hepatosit yang sebelum ini tidak teratur. Pada tahap ini, jika pesakit itu mempunyai hati yang bengkak, biasanya ianya sudah kembali normal atau sembuh dan telah mula membekalkan antibodi tubuh. Pesakit mula bertenaga sehat dan cergas. Ada juga pesakit sudah menganggap mereka telah sembuh sepenuhnya. Ada di antara mereka telah meninggalkan ubat atau makan ubat secara tidak teratur dan tidak berdisiplin. Faktor ini menyebabkan ada mendakwa mereka lambat sembuh.

Peringkat Negatif (Bulan Ke-3 Pengambilan Ubat)
Kebanyakan pesakit hampir bebas daripada pembawak kronik kerana pasif ( Apabila HbeAG (+) bertukar kepada Hbe (-) dan jumlah virus berada di b awah 100 000 copies. Penurunan virus juga boleh menurun secara mendadak hingga mencapai <200> copies. Untuk hati kanser proses penyembuhan mungkin memngambil masa yang panjang. Pengambilan ubat secara berterusan perlu bagi pesakit yang sudah mencapai tahap kronik.

PROSEDUR PENGAMBILAN UBAT
Bagi mereka yang mempunyai masalah dengan hati seperti hati berlemak, sirosis, mengecut, luka dan barah hati juga boleh membuat rawatan. Pesakit dinasihatkan untuk mengambil penawar ini secara berterusan selama 3-6 bulan untuk memperolehi kesan yang baik dan positif. Setiap botol Tonik Hati membekalkan penawar untuk tempoh 10 hari saja.

Cara Pengambilan
Ambil 1 biji pagi dan 1 biji malam selepas 30 minit makan. Sekiranya pesakit mengambil sebarang ubat hospital atau ubat tradisional yang lain, dinasihatkan mengambil Tonik Hati sebelum / selepas 2 jam pengambilan ubat tersebut.
Dicadangkan selepas pesakit sudah sembuh sepenuhnya, pesakit perlu untuk mengambil Tonik Hati dalam satu atau dua botol untuk di amal sebagai supplement.

Pantang Larang Pemakanan
Rasionalnya pantang mampu menolong mengurangi beban hati yang telah terdedah kepada serangan virus. Antara pantang larang yang perlu di amalkan adalah seperti :
  • Kurangkan pengambilan makanan yang berminyak dan berkolestrol.
  • Pastikan tidak mengambil makanan laut yang tidak dimasak dengan sempurna terutamanya makanan laut yang bercengkerang seperti kerang, lala, kepah dan sebagainya.
  • Elakkan menggunakan susu cair dalam minuman atau makanan. 
Untuk Maklumat Lanjut Hubungi:

ALJABBAR Melaka


KLIK UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN TONIK HATI? HUBUNGI SAYA 013-6002842 TONIK HATI PACKAGE= RM891 SEBOTOL= RM99 KLIK UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN BERMINAT UNTUK MENDAPATKAN TONIK HATI? HUBUNGI SAYA 013-6002842 TONIK HATI PACKAGE= RM891 SEBOTOL= RM99

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...